Repülőjegy Párizs

PÁRIZS, a divat fővárosa

Párizs az egyik legtöbb épített látnivalóval rendelkező város Európában. Párizs a Szajna folyó partján fekszik. Párizst gazdasági és kulturális központként tartják számon a világon. Ha ide látogatunk, számítsunk rá, hogy mindig vissza vágyunk majd, és újra fel akarjuk fedezni a csodák városát.

Repülőjáratok Párizsba:

Malév: A Charles de Gaulle repülőtérre, Párizs fő repülőterére szállítja utasait, mely nagyon közel van a belvároshoz. A RER B vonatjárattal, vagy a legolcsóbb 350. és 351. számú buszjárattal, illetve a Roissybus-szal mehetünk a belvárosba, amely az Opera épületéig visz.
Sky Europe: Aki ennek a repülőgép társaságnak a gépére váltott repülőjegyet, az a Paris Orly repülőtérre érkezik, melyről legolcsóbban a RER nevű állomásról induló RER C vonattal juthatunk a belvárosba, megközelítőleg 20 perc alatt. Legegyszerűbb módja a belvárosba utazásnak azonban az Orlybus.
Wizz Air: ha repülőjegyünk ide szól, akkor a Paris-Beauvais repülőtérre érkezünk. Shuttle Busztranszfert vehetünk igénybe, tovább a SNCF nevű vonatot, mely a Nord vasútállomásra érkezik. Ez a repülőtér viszonylag messze van Párizstól, majdnem 90 km-re.

Tömegközlekedés:
Autóbusz, villamos, metró és RER áll rendelkezésre. A város zónákra van osztva, és ennek megfelelően válthatunk bérletet vagy jegyet.

Látnivalók Párizsban:
Épületek, szobrok:
  • Arc de Triomphe (Diadalív)
  • Conciergerie – középkori börtön
  • Sainte-Chapelle
  • Saint-Jacques torony
  • Samaritaine áruház
  • Sorbonne egyetem, melyet a középkorban alapítottak
  • Szabadság-szobor

• Cimetiere du Montparnasse
  • Cimetiere de Passy
  • Les Halles bevásárlóközpont,
  • valamint a Párizs mellett található Versailles kastélya.

De ne hagyjuk ki a Mouffetard piac-ot, vagyis a bolhapiacot sem, ami látnivalónak sem utolsó, valamint látogassunk el a vasárnaponként működő Marché Parisien de la Création-ra, ahol helyi művészek kreációit tekinthetjük, vagy vásárolhatjuk meg.

Ha már egyszer a divat fővárosában járunk, mindenképpen menjünk el Párizs valamely áruházába. A választék igen nagy, mert mehetünk a Galeries Lafayette-be, a Samaritaine-be, a Printemps-ba, vagy akár a Forum des Halles-ba.
Végül pedig, el ne felejtsünk beszerezni egy Eiffel-tornyot szuvenírként, akár még plüssből is.
Párizsi online repülőjegy foglalásához tekintse meg a repülőjegy kínálatot, valamint az akciós repülőjegyeket.

A repülőjegy kiállítója:
      ByeFly Kft.
      2040. Budaörs, Budapesti út 93.